Crawford Center on kumppaniohjelmamme jälleenmyyjille, jotka myyvät, asentavat ja huoltavat autotalli- ja teollisuusovia. 23.–24. syyskuuta kokoontuimme Liseberg Grand Curiosa -hotelliin selkeällä tavoitteella – markkinoinnin vahvistamiseksi.
Kokouksen avasi Sandra Thörner, Country Manager Nordics, BU Normstahl Crawford, joka esitti katsauksen markkinoiden nykytilanteesta. Hän kertoi muutoksista, joita olemme toteuttaneet myynnin ja näkyvyyden lisäämiseksi, sekä painopistealueista vuoteen 2026 mennessä. Hän nosti esiin erityisesti yhden vuoden suurimmista aloitteista – kumppanuutemme Ruotsin käsipallomaajoukkueen kanssa.
Sen jälkeen digitaalisten asiantuntijoidemme Joel, Henrik ja Love astuivat lavalle. He esittelivät uuden parannetun verkkosivuston sekä tulevat digitaaliset hankkeet, jotka on kehitetty viimeisimmän asiakastutkimuksemme tulosten ja siinä esiin tulleiden toiveiden pohjalta.
Konferenssin teemana oli markkinointi, ja syventävän osuuden hoiti Magnus Äng, Topvisiblen toimitusjohtaja. Esityksessään hän valaisi pitkäaikaisten markkinointitoimien mittaamisen haasteita ja antoi konkreettisia vinkkejä siitä, miten voimme vahvistaa brändiä jatkossa.
Yhdessä Topvisiblen myyntijohtajan Massi Najimin kanssa jälleenmyyjämme pääsivät itse käärimään hihat työpajassa. Tuloksena saatiin selkeämpi kuva siitä, miten Crawford Centerit toimivat nykyään markkinoinnin saralla, mitkä alueet kaipaavat parannusta ja miten me Crawfordilla voimme parhaiten tukea niitä näkyvyyden parantamisessa.
Kirsikkana kakun päällä konferenssiin saapui salainen vieras – Stefan Lövgren, entinen ammattilaiskäsipalloilija ja nykyinen Ruotsin käsipallomaajoukkueen toimitusjohtaja. Arvostettu vierailu herätti uteliaita kysymyksiä ja sai aikaan paljon naurua.